dinsdag 16 december 2008

Verloren zielen


Enkele weken geleden ben ik begonnen met - alweer - een eerste aanzet van een boek. Verloren zielen, is de werktitel; een titel die ik eerder overigens al gebruikt heb voor een kort verhaal over Sirkhan de barbaar. Betreft het laatste echte fantasy (S&S), 'Verloren zielen' van nu betreft een horrorfantasyboek met Vargas Serat in de hoofdrol; een personage die ik eerder, in de Pure Fantasy Jaarbundel II heb geïntroduceerd (in het Weird West verhaal High noon in Gold Creek).
Ik heb bovendien al een bijzonder fraaie plaat gevonden die als cover voor het boek in wording zou kunnen worden gebruikt. Het schilderij is van een Poolse kunstenaar genaamd Tomasz Alen Kopera. Via een galerie in Engeland, waar hij eerder werk publiceerde en ook verkocht (waaronder deze mooie plaat), ben ik bezig met de Pool in contact te komen, in de hoop dat ik toestemming krijg om de illustratie als cover te gebruiken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten