dinsdag 23 december 2008

High noon in Gold Creek

'Verloren Zielen' is de roman, geïnspireerd op mijn eerdere korte verhaal 'High noon in Gold Creek', een weirdwest verhaal dat ik in eerste instantie schreef voor Holland SF/Wonderwaan. Redacteur Jaap Boekestein vond het niet goed genoeg; het was namelijk een erg cliché verhaal met een saloonfight, een premiejager en tja, ook zouden de fantastische elementen nogal ontbreken. Wat wil je? Het was mijn eerste ;-). Maar tijdens een weekend-workshop van Tais Teng vonden de aanwezige deelnemers het verhaal wel bijzonder leuk. Ik ook. Dus publiceerde ik het in de Pure Fantasy Jaarbundel II. En nu volgt dan, als alles gaat zoals het blijft gaan, een roman over Vargas Serat. Toegegeven... ik heb ter inspiratie voor het Weirdwest-verhaal wel aan good old Clint gedacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten