dinsdag 23 december 2008

Zo, tijd voor een borrel


Dinsdagmiddag 23 december...
Tijd voor een hapje en een drankje met collega's. Uiteindelijk is het bijna kerst en dat betekent weer het einde van een jaar op de redactie. Een aangenaam jaar. Mag ook wel, want ik zit langer met mijn collega's opgescheept dan met mijn eigen gezin. ;-)
(en zij met mij, ik weet het, ik weet het...)

Tjonge, het jaar 2008 is al bijna weer voorbij. Wat het me bracht? Ik ga er niet eens op terugkijken. Ik kijk liever vooruit. Doe ik graag (en nee, niet alleen omdat ik steevast de helft van wat ik heb meegemaakt simpelweg vergeet).

2009 komt eraan en hopelijk kan ik één, wellicht twee boeken van eigen hand afleveren. Dat zal tijd worden (ik hoor het je zeggen)! Ik heb al jarenlang niets anders gedaan dan schrijfwedstrijden organiseren en jureren, zo nu en dan een kort verhaal schrijven, Pure Fantasy opbouwen en boeken van anderen uitgeven (ook leuk, hoor; booksoffantasy). En echt, dat alles zal ik natuurlijk blijven doen, hoewel... Bianca is inmiddels hoofdredacteur (goed dan, hoofdredactrice, jij je zin...), dus heb ik persoonlijk steeds minder werk aan PF (zalig!).

Natuurlijk is het schrijven van korte verhalen erg leuk, maar ik wil nu - na jarenlang de rol van uitgever te hebben vervuld - ook wel weer eens wat anders. Tiet voor verandering! Tiet om self te skrieven! Wat dat betreft hebben Wim Stolk (W.J. Maryson) en ik elkaar iets beloofd: we gaan in 2009 weer veel van ons werk laten zien. 2009 moet stormachtig worden!
Ik wens iedere schrijver inspiratie, motivatie en zeeën van tijd toe!

5 opmerkingen:

  1. Succes met het schrijven van je nieuwe boek, Brad/Alex, want wat is er nu leuker dan dat?
    En uiteraard hele fijne feestdagen gewenst.

    Groeten,

    Adrian Stone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele fijne feestdagen, Ad! Heb je gezien dat ik, inmiddels enkele posts geleden, ook nog een item aan jou en je boek bij LF heb gewijd?

    Hartelijke groet,
    Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik zeker gezien!. Nog dank daarvoor.

    Groeten,

    Adrian Stone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat bedoelde ik er niet mee te zeggen, c.q. af te dwingen, hoor. Ging me er meer om dat je weet dat ik een topic over je boeken heb gemaakt; veel belangrijker dan mijn eigen geneuzel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Alex,

    Ik wens jou en het hele Pure Fantasy team een fantastisch 2009! We gaan er met zijn allen wat moois van maken. En die kredietcrisis overleven we wel. Fantasy is tenslotte de ultieme vorm van escapisme, dus dat zet wel goed.

    Groeten,

    Adrian Stone

    BeantwoordenVerwijderen