vrijdag 3 februari 2017

Sponsoring na een week

De teller staat, na een week, op 450 euro! Natuurlijk, het is nog lang niet voldoende om onbekommerd te skrieven, maar het is, een dankbaar en mooi begin. Dank, eerste vijf donateurs!

Als ik iedere week 450 euro weet binnen te 'harken', dan hoor je mij niet klagen. Piet Katje, mama, goede vriend Ron Puyn en vrienden Anoniem en Gerrit Westendorp, jullie steun wordt enorm gewaardeerd. Dank. Ik zal mijn best doen om jullie niet teleur te stellen!

Vooruitlopen op schema
In ieder geval kan ik nu, begin februari, stellen dat ik mijn eerste maand in 2017 heb afgerond zoals ik dat wilde. In plaats van de beoogde 31K (1.000 per dag) woorden, heb ik het dubbele weten weg te zetten. En nee, dat betekent niet dat ik nu in februari niets ga doen. Hoewel dat in principe, met het ruimschoots voorlopen op het beoogde jaardoel, prima zou kunnen, wil ik daar niet aan denken. Ik ga door. Ook de afgelopen dagen schreef ik iedere dag zelfs minimaal 2.000 woorden. Ik blijf dus lekker vooruitlopen op het schema. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten