vrijdag 27 augustus 2010

De wereld is oneerlijk

Dit was een week van veel lezen (altijd leuk) en weinig schrijven (balûh!). Nou ja, mailtjes heb ik wel geschreven. Onder andere naar Jos Weijmer, mijn BoF compagnon vanaf 1 januari, maar reeds nu al maakt hij zich beduidend drukker dan ik (en zo hoort het ook; we hebben de taken, net als in een goed huwelijk, goed verdeeld).

Konden we vorige week nog lekker relaxen in de zon (je ziet me hier met collega-schrijver Thomas Oldeheuvelt op de poolparty van collega schrijver/uitgever Jack Lance); de afgelopen week hebben we vooral veel regen en geprinte pagina's voorbij zien komen.
Jos maakte covers voor mijn aanstaande boeken, we hebben overlegd over welke manuscripten we voor BoF al dan niet denken te kunnen gebruiken; kortom: vruchtbaar. Books of Fantasy begint zich steeds meer te vormen. Nog even en ik hoef me niet meer afhankelijk op te stellen, te solliciteren om brood op de plank te krijgen, maar kan vanaf begin 2011, samen met aanstaande compagnon Jos, lekker BoF handen en voeten geven.

Naast de drang om te schrijven (vooral na de cover van Ondergang te hebben gezien!) verlang ik stiekem ook wel weer naar de poolparty en de exotische schoonheden die Jack Lance vorig weekend voor ons uit een 'blikje' had getrokken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten